https://www.byvanieanehnutelnosti.sk/
https://www.byvanieanehnutelnosti.sk/

ÚSPECH NOVÉHO VEĽTRHU BÝVANIA A NEHNUTEĽNOSTÍ .

 TOP PODUJATIA 10/09/2024

Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou!

Spočiatku sa zdalo, že nový veľtrh bývania a nehnuteľností bude len ďalšou z radu podujatí, ktoré bojujú s klesajúcou návštevnosťou. Avšak, tento rok sa stal pravý opak. Veľtrh privítal neuveriteľných 97 vystavovateľov a až 5000 návštevníkov, čo prekonalo všetky očakávania.

Ponuka bola skutočne rozmanitá, od zahraničných nehnuteľností až po nové projekty na Slovensku aj v zahraničí. Záujem bol obrovský o nehnuteľnosti v Albánsku, Dubaji a Španielsku, alebo Bali. Firmy z oblasti bývania, podlahári, nábytkári a mnoho ďalších predstavili svoje produkty a služby. Návštevníci mali možnosť zúčastniť sa množstva zaujímavých prednášok, nadviazať nové spolupráce, kontakty a priateľstvá.

Jednou  zo zaujímavých vystavovateľov, bola prezentácia úsporného malého bývania, tzv. Tiny Houses, ktoré už dorazili aj na Slovensko. Tento koncept zaujal mnohých návštevníkov, ktorých zaujíma najmä bývanie v prírode, alebo bývanie bez zdĺhavého stavebného procesu

Organizátori zvolili nový koncept, ktorý na výstavách na Slovensku nevidno často. Dizajnové pódium a moderované prednášky s Vladom Voštinárom pridali podujatiu na atraktivite. Veľa zelene, ktorá nemohla chýbať, dotvorila  veľmi príjemnú atmosféru nielen pre návštevníkov, ale aj vystavovateľov, ktorý vo vnútri haly strávili tri dni, nabité množstvom spievodných aktivít a komunikácie so svojimi zákazníkmi. 

 

Výstava priniesla veľa nových developerských projektov bývania v hlavnom meste, ale aj v Tatrách a zahraničí. Kvalitné bývanie, úspory, zelené bývanie a obnoviteľné zdroje boli hlavnými témami tohto ročníka. Podujatie bolo zvládnuté na výbornú a držíme palce organizátorom aj do ďalšieho ročníka.

 Nový koncept spojený s prednáškami zaujal a organizátori ukázali, že v oblasti výstavníctva správnymi inováciami a vsadením na správnu tvár, v tomto prípade na známeho moderátora Vladimíra Voštinára, nastavením správnej marketingovej kampane,  dokázali pritiahnuť záujem a pozornosť nielen návštevníkov, ale aj investorov, ktorí špeciálne kvôli tejto výstave pricestovali aj zo zahraničia.